2011. szeptember 15., csütörtök

"Deja de pensar, empeza a crear!"

Elkezdődött az év, elkezdődtek a rajzórák. Mivel egész nyáron nem rajzoltam, és a múlt heti ruhaterv-rajzolási kísérletem is csúfos kudarcba fulladt, meglehetősen félve néztem az alkalom elébe. A szeneimet persze Pécsen felejtettem, és biciklivel a mappámat sem tudtam szállítani, ezért kicsi lapokat vittem, és ceruzákat. Az első kroki még kicsit bátortalan volt, de szép lassan belejöttem. Egészen máshogy húztam a vonalakat, másképpen álltam hozzá a rajzhoz. Mintha hirtelen felszabadultam volna a kényszerek alól: már nem kellett megfelelnem a felvételin, nem izgattak a bíráló szavak... És meglepő módon nem is érkeztek bíráló szavak, csak elismerőek. Hát, így megy ez. Ha abbahagyod a görcsös gondolkodást, elkezdhetsz alkotni.












2011. szeptember 7.